Neus keel oor
team
neus
overige

Welkom op de website van de associatie Neus-, Keel- en Oor in het ziekenhuis Maria Middelares, campus Maria Middelares (Gent) en campus Sint-Jozef (Gentbrugge).

Op deze website worden verschillende aspecten binnen de Keel-, Neus- en Oorheelkunde en heelkunde van het hoofd-halsgebied zo overzichtelijk mogelijk gepresenteerd.

Goed en eerlijk geinformeerd zijn is een essentiele voorwaarde voor een begin van een goede relatie tussen U en ons als hulpverleners in de gezondheidszorg. Voorlichting over uw gezondheid en eventuele aandoening, blijkt bovendien een rechtstreeks verband te houden met het uiteindelijke resultaat en tevredenheid.  De website draagt ook bij aan het vervullen van de wettelijke informatieplicht zoals deze algemeen geldend is in de gezondheidsinstellingen in ons land.

Wij hopen U met deze bron van informatie van dienst te kunnen zijn en U te mogen begroeten op een van onze poliklinieken.

Het associatieteam NKO